Program-Manager 2012-05-01 14-38-50

نمیدانم که با VirtualBox آشنا هستید یا نه ؟! VirtualBox نرم افزاری است که به شما این امکان را میدهد تا سیستم عامل های مختلف را به صورت مجازی در داخل سیستم عامل فعلیتان اجرا کنید. مثلا ویندوز 7 را داخل اوبونتو داشته باشید و از آن دقیقا مانند یک ویندوز 7 واقی استفاده کنید.

جالب تر اینکه این نرم افزار بر روی هر سه بستر ویندوز ، لینوکس و مک قابل اجراست و این امر باعث میشود که کاربر هر سیستم عاملی که باشید، سیستم عامل های دیگر را نیز در دسترس خود داشته باشید و آنها را تست کنید یا از قابلیت های آنها استفاده کنید.

به تازگی نسخه VirtualBox آندروید 4 نیز منتشر شده است که شما میتوانید توسط همین نرم افزار VirtualBox ، آندروید 4 را به صورت مجازی بر روی رایانه خود داشته باشید و فارغ از نوع سیستم عاملی که در حال استفاده از آن هستید، بتوانید امکانات آن را تست کنید.

برای اجرای آندروید 4 در VirtualBox :

ابتدا باید نرم افزار VirtualBox را به طور نصب شده بر روی سیستم عامل خود داشته باشید. اگر هنوز این نرم افزار را نصب نکرده اید میتوانید توسط لینک های انتهای صفحه آن را دانلود و نصب کنید.

در مرحله دوم باید بسته حاوی آندروید 4 را از انتهای صفحه دانلود کنید. پس از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده و فایل Android-v4.vbox را اجرا کنید.

Android-v4 2012-05-01 14-32-17 

زمانی که اطلاعات در نرم افزار لود شد، کافی است روی آن دابل کلیک کنید تا آندروید 4 شروع به کار کند.

Oracle-VM-VirtualBox-Manager 

در زمان بوت اگر از شما گزینه ای خواسته شود، گزینه Android Start from /dev/sda را انتخاب کنید

Program-Manager 2012-05-01 14-34-021 

حالا آندروید بالا آمده است و شما میتوانید از آخرین ورژن آندروید، بدون هیچ دردسری استفاده کنید.

Program-Manager 2012-05-01 14-38-50 

توجه : در زمان تست، ما توانستیم اپلیکیشن بازار را به خوبی بر روی آندروید نصب کنیم و توسط اپلیکیشن بازار هم قادر به دانلود و نصب اپلیکیشن های دیگر بودیم. اما فایلهای apk موجود در رایانه را نتوانستیم به آندروید انتقال دهیم و آنها را نصب کنیم. حافظه فلش نیز توسط آندروید شناخته شد ولی متاسفانه در این مرحله نیز قادر به رویت محتویات فلش دیسک در آندروید نبودیم. اگر توسعه دهندگان این آندروید نسخه جدیدتری را عرضه کنند، در همین صفحه به سمع و نظر شما خواهد رسید.

دانلود virtual box v4.2 برای ویندوز

دانلود آندروید 4 برای ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: